Aquest blog està creat per a realitzar un projecte d'investigació e-learning, dins l'assignatura de Mètodes i Tècniques d'Investigació en Línia, pertanyent al Màster TIC i e-learning de la UOC.
Pel moment, estic immersa en la recerca bibliogràfica per tal d'aclarir-me. És una tasca de gran envergadura i desafiant, i em fa molt de respecte.
A vegades em trobe perduda i no sé cap a on anar, però és qüestió de centrar-se.
L'estic donant molt de voltes al cap i puc adavantar-vos que el meu treball en principi tractarà sobre les implicacions de les TICs al Mòdul de Tècniques d'Ajuda Odontològica i Estomatològica (CFGM Cures Auxiliars d'Infermeria) en l'ensenyament presencial (tradicional) i semipresencial (a distància).
Salutacions,Alícia Sànchez
No hay comentarios:
Publicar un comentario